Serwis wislaportal.pl do swojego prawidłowego działania wykorzystuje pliki cookies »
Aby w pełni z niego korzystać zakceptuj poniżej naszą politykę prywatności, w tym politykę pilków cookies.
Więcej informacji o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce znajdziesz tutaj »
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję, zamknij!
główna    piłka    kosz    siatka    futsal    kalendarz    kadra    tabela    archiwum    foto    multimedia    live    typer    rss    szukaj    zaloguj się               
Niedziela, 24 lutego 2013 r.
Tomasz Kulawik gratulował punktu GKS-owi... Katowice
A- A+

Po dzisiejszym meczu w Bełchatowie trener Wisły Tomasz Kulawik chyba zbyt mocno przeżywał to co działo się w jego trakcie. Na pomeczowej konferencji prasowej pogratulował bowiem zdobycia punktu GKS-owi... Katowice. Po czym zaprzeczał temu, że się przejęzyczył.

Co ciekawe, w dalszej części swojej wypowiedzi - przyznał m.in., że bełchatowianie zaskoczyli Wisłę... walką, a nasz zespół zagrał "bojaźliwie"!

Można niestety tylko załamać ręce, bo czym grać miał outsider ligi, jak nie "walecznością", z drużyną, która - jak sam opiekun "Białej Gwiazdy" przyznał przed kamerami Canal+ Sport, przed pierwszym gwizdkiem - sama ma ambicje na udział w europejskich pucharach? Na tle zaś ostatniego zespołu w tabeli, my gramy z kolei bojaźliwie...

Poniżej film ze wspomnianą wypowiedzią Kulawika, na konferencji prasowej w Bełchatowie:


Dodał: Redakcja
Tagi: Tomasz Kulawik | PGE GKS Bełchatów
    Dodaj komentarz »
    Zanim skomentujesz »
 
    Komentarze:

2013-02-24 20:20
~~~krzysiekkk///
*** po prostu
on jest zagubiony jak pijane dziecko we mlge,ciekawe czy pamieta kiedy był ostatni trening???
Ocena postu: 92  
2013-02-24 20:21
~~~Fans
Trener
I jeszcze się zarzeka że tak nie powiedział no brawo! I dziwić się że gramy taki piach jak on kłamie dla niego to dobra gra
Ocena postu: 52  
2013-02-24 20:23
~~~berti
Kulawik wszystkim trenerom ligowym będzie gratulował punktów
niestety ale ten mierny trenerzyna TYLKO do wywiadów się nadaje, co za JEŁOP go zatrudnił
Ocena postu: 46  
2013-02-24 20:23
~~~whiteman21
brak slow...
Panie Kulawik...Pana juz do reszty po.....lo? Cieszy sie Pan ze glupio bramek nie tracicie? Nie graliscie z Barcelona by sie cieszyc z gry defensywnej... Jestem pewien ze wystarcza nasze , poslkie druzyny po meczach z ktorymi juz nie bedzie mial sie Pan z czego cieszyc...
Ocena postu: 32  
2013-02-24 20:24
~~~kojot
Kulawik, zabieraj się na plan "Ogniem i Mieczem"
a od Wisełki trzymaj się z daleka! Żal tylko kibiców. Bednarz, na kolana i przeproś Valcksa i Maskanta! Najważniejsze, że Ci się budżet dopina. W III Lidze będzie się dopinał jeszcze lepiej!
Ocena postu: 27  
2013-02-24 20:25
~~~ecuador
TRENERZE !!!
Kończ waść , wstydu oszczędź !!! I tyle w temacie trenera-błazna.
Ocena postu: 32  
2013-02-24 20:25
sk04
Żenua !
Niech ktoś temu trenerowi napisze na kartce, co ma mówić po meczu. Obawiam się, że będzie miał trudność, aby to zapamiętać, stąd ta karta papieru Mecze z udziałem "jego" drużyny, będą takie same, "bezdennie gupie" (cytat z "Psów II" Prostota, aż bije do bólu. Panie Cupiał - "Jaki kram, taki pan".
Ocena postu: 18  
2013-02-24 20:25
~~~Willem de Zwijger
A GKS Katowice gratuluje punktu
Wiśle Płock i jej trenerowi.
Ocena postu: 41  
2013-02-24 20:28
~~~oster426
WISLO OPAMIETAJ SIE
Wyrzucie wkoncu tego SABOTAZYSTE...to wyjdzie na dobre Kulawikowi bo jak Wisla spadnie to chlop bedzie musial sie przeprowadzic
Ocena postu: 26  
2013-02-24 20:29
dyzio1980
brak kondycji!!!!
faktycznie są beznadziejnie przygotowani do sezonu, brak siły, brak szybkości, zero walki, dziś przegrali by z A klasowym zespołem, Belchatów jest najgorszą drużyną w ekstraklasie, a my nie potrafimy z nimi przeprowadzić ani jednej akcji, z taką grą przegramy z każdym, PREZESIE CUPIAŁ PROSZĘ COŚ ZROBIĆ!!!!!
Ocena postu: 28  
2013-02-24 20:32
~~~lexus nzlg
wstyd na całą Polskę.
już można sobie wyobrazić jak wyglądają jego odprawy przedmeczowe z kopaczami.Ciekawe czy w ogóle wie jak się nazywają poszczególni kopacze i czy ich rozróżnia?
Ocena postu: 27  
2013-02-24 20:34
~~~mozzy nzlg
trener?
hip hip hura na cześć najgorszego trenera w historii Wisły Kraków
Ocena postu: 16  
2013-02-24 20:35
~~~MK1906
Kulawik vs probierz
Z całym szacunkiem dla piłkarskiego dorobku ale Kulawik nie nadaje się na trenera zespołu ekstraklasy co najwyżej II ligi. Niestety spaprał i tak już spaprany zespół dokończył dzieła destrukcji zapoczątkowanej przez probierza. Zwolnili Maskanta co było głupotą bo i tak muszą mu płacić za prace ale po kiego grzyba zwalniali Moskala?To było najgorsze posunięcie Bednarza jeżeli to on chciał sprowadzić tego tchórza (probierz) do klubu. Nie mam szacunku dla tego trenerzyny nie dlatego że Wisła grała słabo za jego kadencji mam pretensje za to że na wszystkich konferencjach prasowych mówił jaki to on waleczny jak mu zależy i jednocześnie dawał do zrozumienia że to przez piłkarzy jest taka gra a on jest święty, po czym zwiał jak tchórz, tak nie robi żaden facet z jajami tak robi zafajdany hipokryta lizus i karierowicz! Przynajmniej Kulawik taki nie jest, broni siebie i piłkarzy bo jadą na jednym wózku. Fakt brzmi to żałośnie ale przynajmniej jest lojalny.
Ocena postu: 11  
2013-02-24 20:36
Maxi
Niezłe jaja heehh co on wygaduje
Może myślał że gramy w 1 lidze poziom gry był 1 ligowy to pomyliły mu się GKSy . Kula na mecz z podbeskidziem papmersy szykujmy . Ciężko mi uwierzyć w to co on wygaduje !!! zbyt bojaźliwie z GKS-em facet !!!!!!! od tego jesteś albo przynajmniej powinieneś być byśmy nie grali bojaźliwie z najgorszym zespołem ekstraklasy , przecież tam pół składu to juniorzy grali !!!. Ta wypowiedź kompromituje cię jako ,, trenera,,
Ocena postu: 19  
2013-02-24 20:40
wujek29
KULA
nie da sie robic kariery na sile... mozna tylko robic kariere na pracy popartej wiedza.. tego u ciebie nie ma. jesli myslisz ze wystarczy byc na lawce trenerskiej Wisły i bedziesz miał fajne CV to sie mylisz!!! jeszcze utrzymanie nie jest pewne i .....trzeba byc slepcem zeby miec w tym momencie spokojny sen i dobry nastroj!!!
Ocena postu: 16  
2013-02-24 20:44
~~~szczery
prorok czy co ?
Pewnie trener Tomasz Kulawik jest na konferencji prasowej w sezonie 2013/2014 po meczu I ligi i dlatego gratuluje jednego punktu GKS-owi K-ce po potyczce z Wisłą Kraków...jasnowidzenie ? A teraz pytanie czy trener Tomasz Kulawik utrzyma posadę przez rok ?
Ocena postu: 12  
2013-02-24 20:45
~~~the real tomas
...
on działa na niekorzyść tego klubu! czy ktoś w końcu pójdzie po rozum do głowy i zwolni tego nieudacznika?! przecież tego nawet nie wypada komentować, bo same słowa na k i h się cisną to co się dzieje w naszym ukochanym klubie to jakiś dramat po prostu!
Ocena postu: 11  
2013-02-24 20:57
~~~Rekonkwista
Dajcie spokoj ...
Przecież Kulawik to NAJGORSZY trener w historii Wisły od chwili kiedy kupił ja pan Cupial. A zapewne i wczesniej tez. Gdyby to nie było takie straszne i smieszne zarazem, to powierzenie Kulawikowi trenowania jakiegokolwiek zespołu Wisły śmiało i spokojnie uznałbym za Sabotaż na organizmie klubu. Ciężki sabotaż.
Ocena postu: 8  
2013-02-24 20:58
~~~Mick_TSW
do MK1906
Daj spokój człowieku - szacunek dla probierza, że sam odszedł - niewielu na to stać. Widział, że jest kaszana i że tego nie poskłada, bo ma w składzie bandę panienek i ignorantów, więc po męsku powiedział `dziękuję, do widzenia`. Taki Skorża czy inny Maskaant (szczególnie on...) mimo takiej kaszany dalej by bredzili, że liga będzie ciekawsza, albo, że przegrane derby to tylko kolejny mecz. i czekaliby do samego końca, bo własna rezygnacja wiązałaby się z utratą kasy z reszty kontraktu, z którego przecież taki Maskaant to do dziś pewnie nieźle żyje. A prawda jest taka, że nasi piłkarze to błazny - wielu z nich półtora roku temu było mistrzem Polski, a teraz przed spadkiem się bronią...?
Ocena postu: 11  
2013-02-24 21:09
~~~Observerrr
Trener
Kilka faktow o naszym trenerze: 1. Warsztat zerowy (dal przyklad w ME teraz to potwierdza) 2. Zero prezencji (chyba go stac na garnitur a nie ciagle dzinsy i koszula w spodnie jak z lat 90). 3. Zero elokwencji (ciagle eee i aaa i zmienianie watkow w jednym zdaniu..). 4. Zero Honoru (bo jak inaczej nazwac to ze ciagle jest). Rozumiem jego zaslugi dla klubu i ciagle jeszcze dla mnie jest legenda (szkoda ze blednaca) ale teraz robi wiecej zlego dla klubu niz dobrego. Jak dla mnie jedynym rozwiązaniem (tylko na runde jesli to prawda ze w nastepnym sezonie bedzie przebudowa) byłby trener pokroju Lenczyka lub on sam który przycisnie nasze gwiazdy a nie bedzie je klepal po plecach i opowiadal kawaly. Dzisiaj wstydzilem sie podwójnie najpierw ogladajac mecz a potem oglądając konferencje......
Ocena postu: 19  
2013-02-24 21:10
piotrs
A ja tam widze postęp !
Kulawik ubrał koszulę ! ( śmiech przez łzy )
Ocena postu: 13  
2013-02-24 21:11
~~~fun
Kazimierz Moskal
No cóż... ten który powinien zostać w Wiśle na lata to Kazimierz Moskal. Probierz niestety nic nie zdziałał i błędem było jego zatrudnianie, choć rozstał się z nami bez zgrzytów. Kula wróć lepiej do MESA.
Ocena postu: 8  
2013-02-24 21:14
~~~Lancelot
parodia
Gks katowice... i jeszcze ten mikrofon.... totalny brak klasy....
Ocena postu: 12  
2013-02-24 21:16
~~~Wiślak-Krakus
Panie Tomaszu.
Szanowałem Pana jako piłkarza Wisły. Nie był Pan wybitnym zawodnikiem, ale walecznym i myślącym na boisku. Proszę zrobić jeszcze jeden wysiłek. Proszę zachować się honorowo. Proszę złożyć dymisję, bo niestety błaźni się Pan jako trener. Trzeba sobie jasno powiedzieć. Nie potrafi Pan sprostać tej roli. Lapsusy na konferencjach, paplanie komunałów i zwykłe dyletanctwo, to łatka, która chyba już nigdy nie odklei się od Pana. Kończ Waść i wstydu oszczędź!!!
Ocena postu: 28  
2013-02-24 21:25
~~~Bebetto
Podobno piłkarze też nie rozumieją o co Kulawikowi chodzi...
Gratuluje Bednarzowi. Kulawik nie sprawdził się w ME, więc awansował do I zespołu. Panie prezesie - za.....dziwiające wzmocnienie. Czy to jest początek budowania nowej Wisełki ? Jaki wieceprezes, taki trener i takie " sukcesy " !
Ocena postu: 17  
2013-02-24 21:37
~~~MK1906
@~~~Mick_TSW
Z całym szacunkiem nie zgodzę się z Twoim punktem widzenia. Według mnie trenerów rozlicza się po wynikach a nie po deklaracjach. Skorża i Maskant wyniki mieli probierz nie miał żadnych. Tym Cię kupił probierz że facet potrafił się świetnie zareklamować i sprzedać wiedział co ludzie chcą usłyszeć i to mówił. Odszedł nie dlatego że miał jaja ale dlatego że jako facet inteligentny wiedział że to on spitolił przygotowanie drużyny do sezonu i że źle dobrał taktykę i przygotowania na obozach przed sezonem do składu i potencjału drużyny. Wiedział też że nie jest w stanie wyciągnąć zespołu z dołka i uciekł bo bał się o swoją karierę to wszystko a zarówno Ciebie jak i mnie i i resztę kibiców oraz drużyne miał w d.... Pozatym Maskant i Skorża cały czas pracują w zawodzie a probierz chyba jednak nie dostał żadnych ofert.
Ocena postu: 9  
2013-02-24 21:45
~~~mk
Najgorszy trener?
Według mnie gorszy był tylko Okuka czy jak mu tam było
Ocena postu: -7  
2013-02-24 21:56
~~~aaaa
kula
Kulawik do Bukowna trenowac a nie Wisełke! Pojęcia chłopie nie masz! a ubierasz się jak wieśniok !
Ocena postu: 8  
2013-02-24 22:25
~~~mozzy nzlg
ból
W sumie najbardziej boli nie to, że przyszedł do pierwszej drużyny i spie***lił sprawę tutaj, bo jeszcze Ci piłkarze powinni coś osiągnąć bazując na swoim doświadczeniu. Ale weźmy pod uwagę ilu potencjalnie utalentowanym młodym zawodnikom, którzy mogliby kiedyś stanowić o sile Wisły, ten wąsaty *** spie***lił kariery sportowe!!!! JAKIM CUDEM KTOŚ TAK NIEKOMPETENTNY MA TAKĄ POZYCJĘ W KLUBIE?!?!?!?!?!!?
Ocena postu: 21  
2013-02-24 23:02
~~~stachu
Kulwaik się nie pomylił
trenuje wypowiedzi przewidując spadek z ligi
Ocena postu: 9  
2013-02-24 23:02
monica
Fakin szit !
Ależ on zdenerwowany ....... ktoś taki z całym szacunkiem za piłkarskie osiągnięcia nie powinien być trenerem .......... przecież on jakieś drgawki Biedak z nerwów miał na tej konferencji zrezygnowałby dla własnego zdrowia .......... co do gry ? nie ma już najmniejszego sensu o tym rozmawiać.
Ocena postu: 7  
2013-02-24 23:15
~~~MisiekTS
Co za [...]!
Wstyd za [...] ! Tyle w temacie !
Ocena postu: 6  
2013-02-24 23:22
vint
komentarz
I tak bardziej skompromitował się Maaskant, który po hańbiących derbach śmiał się na całego na konferencji.
Ocena postu: -7  
2013-02-24 23:27
~~~MK1906
Nasz ``trenerek``
Jedno jest pewne jeżeli teraz zwolnią Kulawika (chcę żeby go zwolnili ale po sezonie albo jak tylko matematycznie się utrzymamy) to znaczy że cały ten cyrk z trenerami od zwolnienia Maskanta nic nikogo nie nauczył. Może jak by go teraz zwolnili wygralibyśmy z trzy mecze więcej może i gra wyglądałaby lepiej przez jakiś miesiąc ale co dalej? Nie dziękuje to oznacza kontynuacje polityki totalnego chaosu w klubie a tego nie chce wolę 1 ligę i odpowiedzialne oraz konsekwentne budowanie struktur klubu od podstaw. Trudno jak ma być pierwsza liga to będzie co mi tam w końcu jestem Wiślakiem tak było jest i będzie a reszta to tylko dodatek
Ocena postu: 1  
2013-02-24 23:28
~~~Mick_TSW
i jeszcze jedno...
W profesjonalnym klubie piłkarskim zespół powinien być przygotowany do rundy fizycznie, taktycznie i wolicjonalnie. O przygotowaniu fizycznym od tygodnia rozpisuje się `fakt`, o wolicjonalnym mieliśmy okazję przekonać się chociażby w meczu z Sosnowcem, a jeśli już rozmawiamy o jakiś `przygotowaniach taktycznych`... Kulawik jest pozbawiony zdolności obserwacji i wyciągania wniosków. Gramy dziś z ostatnia drużyną ligi - po 20 minutach widać było, że nawet ten marny potencjał jaki nam pozostał, jest kompletnie źle ułożony. Sobol powinien grać od początku w środku za Wilka. Na stoperze obok Głowackiego Chavez albo ktokolwiek inny. Małecki zamiana pozycją z Ilievem (ten pierwszy chociaż częściej mógłby szarpnąć do przodu, a drugi piłki mógłby tracić chociaż z boku, a nie w środku - a poza tym może ze dwa razy wszedłby w pole karne udanym dryblingiem, który kiedyś posiadał). Gramy z Kosą na lewym skrzydle - dlaczego w ataku ten parodysta Sikorski zamiast Genkowa, który głową gra nienajgorzej...?? Gdyby dać Kosie i Genkowowi z godzinę czasu na placu, to może którąś wrzutkę pierwszego wykończyłby głową drugi...?? Rafał Boguski?? Co to jest za zmiana w ogóle...??!!
Ocena postu: 16  
2013-02-24 23:38
~~~Krzychoo
za tydzien?
Za tydzien nasza przewaga nad Podbeskidziem moze spasc do 6 ciu punktow. I biorac pod uwage ,ze Bielsko jest wgazie, a my w dupie, moze byc naprawdeniewesolo.
Ocena postu: 6  
2013-02-24 23:53
Maxi
~~~MK1906
Jesteś w błędzie . Dla dobra klubu dobrze by było jakby Kulawik został wywalony ze skutkiem natychmiastowym. Nowy trener mógłby w ten sposób poznać lepiej zespól i już wprowadzać swoje zmiany w nim do tego mecze do końca sezonu grał by bez specjalnej presji co pozwoliło by mu eksperymentować ze składem i na nowy sezon miałby już optymalny skład , a tak przyjdzie w czerwcu i będzie miał ten miesiąc półtora na poukładanie tego wszystkiego nie wiem czy się wyrobi bo w drużynie jest straszne bagno , nie wiem czy 1,5 czy 2 może być za mało na oczyszczenie tego bagna.
Ocena postu: 7  
2013-02-24 23:57
artspl
prawda
To, ze Kulawik zastanie zwolniony jest wiadome. Pytanie tylko kiedy? po odpadnieciu z pucharu z jagielonia, czy po dostaniu wpier...u od podbeskidzia?
Ocena postu: 2  
2013-02-25 00:01
~~~klm
GRATULACJE
Gratuluje Kulawikowi, ze jest *** !!!
Ocena postu: 2  
2013-02-25 00:19
~~~MK1906
do Maxi
Nie rozumiesz mnie. Właśnie byłaby presja na natychmiastową poprawę wyniku tak jak to było po zwolnieniu Maaskanta, Moskala czy probierza tylko o to w tym chodziło o lepszy wynik, natychmiast. Zwolniliby trenera teraz i za 6 spotkań następnego też by zwolnili nie widzisz co się dzieje i do czego to nas doprowadziło? Rozmawiamy o tym jak Wisła jest na 13 miejscu w lidze! 13! Bez widoku na poprawę gry. Za każdym razem karuzela trenerska kończy się u nas tak samo. Zgadzam się z Tobą w kwestii poznania zawodników i przygotowania planu odbudowy ok- 100% poparcia ale wierz mi nie teraz niech się chociaż utrzymają nie można tak wszystkim cały czas kręcić. Zwolnienie Kulawika teraz to jeszcze większy błąd niż jego zatrudnienie to jasny sygnał od władz klubu dla zawodników : trener dał ciała z przygotowaniami jesteście nie przygotowani a my boimy się przed spadkiem to może wywołać tylko i wyłącznie panikę i histerię a to ostatnie czego teraz potrzebujemy
Ocena postu: 1  
2013-02-25 00:23
~~~observerrr
DO MK1906
A jaka widzisz przyszlosc dla druzyny budowanej przez obecnego trenejro...... zrozum ze obecny sklad gwarantuje spokojnie 5-6 miejsce pod warunkiem odpowiedniego przygotowania (silowego i taktycznego), rozpracowania przeciwnika i odpowiednio reagującego na wydarzenia podczas meczu - obecny trener zawodzi w każdym aspekcie.. Co to za pomysl z Sobolewskim na stoperze (szacunek Sobol) noz... kur...a gramy z ostatnia druzyna z nimi to Chavez bez formy a nawet z noga w gipsie powinien grac - takie przestawianie w druzynie daje innym znac ze cos jest nie tak ze trener im nie ufa... gosc sie mota i tyle.... a klub sie kompromituje pozwalajac na taka amatorszczyznę - czy oni (prezes wlasciciel nie rozumieja) ze to obniza prestiz klubu - takie cos poprostu nie przystoi klubowi tak wielkiemu jak Wisla. Druzyne mozna budowac - bede czekal - ale wokół Trenera a nie wynalazku jak obecny trenejro.
Ocena postu: 0  
2013-02-25 00:27
Birkut
ciszej..
ciszej nad tą trumną...
Ocena postu: 6  
2013-02-25 00:51
~~~ultrassud
MOSKAL - KULAWIK - SOBOLEWSKI
Trzech tytanow na boisku. Mega wojownicy, atleci. Czy mieli/maja gorszy czy lepszy dzien rzucali na murawe wszystko. Wypruwali pluca. Za to u mnie maja niezmienny respekt i dla mnie to sa Legendy. Obecnie Kulawik trenuje Wisle i niestety zadziwia styl tej "druzyny", bo o ile Kula w trakcie rundy jesiennej mial jakie takie prawo powiedziec, ze po Probierzu zostaly zgliszcza - wierze bo to bylo widac golym okiem - to dzisiejszy mecz pokazuje, ze niestety Kulawik nie ma odpowiednich umiejetnosci jako trener, zeby ta druzyne zmusic do walki do upadlego. I przyznaje, ze mnie to dziwi, bo spodziewalbym sie moze nawet chaotycznej gry, kartek, ale znakiem firmowym Kulawika byla WALKA TOTALNA, a tymczasem ogladamy labedzi spiew jakis panienek. Obudzmy sie, bo my naprawde gramy o utrzymanie. Do takiej roboty potrzeba przecinakow, nie chuchra, nie tyczki slalomowe, nie gosci, ktorzy nie potrafia uzyc barkow w grze. Jesli PBB bedzie u siebie wyrgywac, a na wyjazdach remisowac to za 6-7 kolejek jestesmy w spadkowej. Proponuje to na powaznie wziac pod rozwage, bo na tle bardzo slabego gks wypadlismy fatalnie
Ocena postu: 4  
2013-02-25 01:59
~~~gradox
taktyka
wrocmy do taktyki 4-4-2 a nie 4-5-1!!! dlaczego kto nie przyjdzie to kontynuuje to co maskant zapoczatkowal z jednym napastnikiem na szpicy i dwoma skrajnie ustawionymi skrzydlowymi!!! najlepsze czasy Wisleka przezyla gtajac "dwoma" napstnikami...
Ocena postu: 3  
2013-02-25 06:38
Birkut
ps.
daję Kulawikowi jeszcze tydzień ..nadchodzą dwie porażki na własnym stadionie Jaga+ Górale i jestem pewien ,że Cupiał p i r e d o l n i e ręką w stół.
Ocena postu: 8  
2013-02-25 07:25
~~~ts 1979
Kulawik? najgorszy trener w historii Wisly!!!!!
Zenujacy,beznadziejny,nieuk itd.,brak poprostu slow! dopuki klub nie zmieni trenera,doputy Wisla i klub bedzie wystawiany na possmiewisko! Jak mozna bylo do tego dopuscic?!!! PROPONUJE BIALE CHUSTECZKI NA MECZU z Podbeskidziem albo najlepiej juz z Jagielonia MY KIBICE nie dajemy zgody na taka PROWIZORKE !!!!!
Ocena postu: 5  
2013-02-25 07:39
~~~as
Co za *** !!!!
Wisło opamiętaj się !!!!
Ocena postu: 2  
2013-02-25 08:04
~~~MANIEK
KULAWIK POMYŁKA
pan trener się myli i gubi w słowach i nie umie przyznać się do pomyłki jest tak zagubiony. oglądałem sparing klasy a i chłopaki więcej ambicji mają jak te nasze niby zawodowcy
Ocena postu: 4  
2013-02-25 09:20
~~~jerry
Wisła
Panie Kulawik czas odejść Pan niema pojęcia o trenowaniu piłkarzy ekstraklasy należy zająć się najmłodszymi piłkarzami szkółki wiślackiej tam jest na razie Pana miejsce.Ja rozumiem że piłkarze są jacy są ale w ich grze nie widać żadnej taktyki jakiś wyuczonych akcji to wszystko to chaos.Kompletnie nic się nie zmieniło po tej przerwie zimowej czas skończyć z pierwszym zespołem pod Pana dowództwem niech sobie Pan nie psuje nazwiska jak Gołota bo trzeba wiedzieć kiedy wstać i wyjść.A co do tych piłkarzy to cóż wydaje mi się że trzeba odmładzać zespół i poszukać doświadczonego trenera z twardą ręką.No i został jeszcze zarząd Wisły co to za ludzie skąd się wzięli co oni sobą reprezentują to nie wiem.Mam wrażenie że siedzą tu tylko dla pieniędzy może się mylę.Panie Cupiał przecież to Pana klub Pana dziecko,Pan jest kojarzony z Wisłą jak się mówi o Wiśle to tak jakby się mówiło o Panu nie przeszkadza to jak się śmieją z Pana. Kibic Wisły.
Ocena postu: 3  
2013-02-25 09:22
~~~TS
mkj
Wyglada mi na to jakby gosc mial cos z glowa.
Ocena postu: 5  
2013-02-25 09:28
~~~Willem de Zwijger
@Birkut
Jestem pewien, że nawet gdyby przegrał sromotnie te dwa najbliższe mecze, to i tak Cupiał go nie zwolni. Przecież to jego trener docelowy.
Ocena postu: 3  
2013-02-25 12:31
~~~MK1906
do observerrr
Ja nie widzę przyszłości Wisły z Kulawikiem, po prostu uważam że ciągłe zmiany są złe nie można cały czas zmieniać trenerów w tak krótkim okresie czasu - to niszczy drużynę. Każdy trener ma inny warsztat pracy, inną mentalność inny wpływ i podejście do piłkarzy ciągle ich zmieniając drużyna głupieje i nie wie co robić mp: schemat przerabiany przez ostatnie np 2 miesiące staje się nie ważny bo jest nowy trener albo schemat którym grali i zdobyli MP i awansowali do LE staje się nie ważny bo przychodzi trener wszystko zmienia ale ten schemat i warsztat pracy już nie daje MP i LE więc znowu zmiana a potem jeszcze jednia i jeszcze jedna. Uważam że tak nie zbudowano żądnego zespołu który osiągnął sukces tak tylko niszy się zespoły i całe kluby. Zmiana teraz nic nie da i tak jeżeli o coś będziemy walczyć to o utrzymanie a ten trener przynajmniej zna zawodników i chyba cokolwiek z nimi robił i raczej da rade utrzymać drużynę. Puchary? A po co nam puchary? z taką grą? Nie wiem jak Wy ale ja mam dosyć kompromitacji w stylu Levadia czy Karabach lub Vit Georgia Tibilisi. Niech się matematycznie utrzymają lub niech zaczekają przynajmniej do końca tej rundy i wtedy niech zmieniają. Zresztą kogo teraz zatrudnić? W tym momencie od zaraz kogo? Który dobry w miarę znany trener z sukcesami przyszedł by teraz? Zresztą przeczytaj wywiad z Cupiałem w rzepie i tak nic się nie zmieni w klubie będzie ciągły chaos i bajzel
Ocena postu: -3  
2013-02-25 18:38
~~~ewe
to nie kulawika wina
jw
Ocena postu: -3  
2013-02-25 19:41
~~~rębilas
Dramat
Szanuję Kule za grę dla Wisełki. Zawsze pełne zaangażowanie. Niestety chyba każdy widzi że na trenera ma za małe kwalifikacje. Za samą jesień nie można go było rozliczać ale jesień, sparingi, teraz Bełchatów i zero zmiany na lepsze. Katastrofalna skuteczność odkąd dzwoniono Maaskanta. Za niego już było słabo ale od jego zwolnienia to juz dramat
Ocena postu: 3  
2013-03-01 07:03
~~~leo
Moskal
Moskala na ławce i Brożków na boisku widziałbym spowrotem
Ocena postu: 0  
Komentarzy na tej stronie: 55.
© 1998-2014 WISLAPORTAL.PL. Portal Kibiców Klubu Wisła Kraków    |    Strona wygenerowana w 0.068 sek.   |    Kontakt: redakcja@wislaportal.pl
Korzystając z portalu akceptujesz jego politykę prywatności & politykę cookies »