Wisła zaprezentowała nowego sponsora - Totolotek SA
- Chciałbym, żebyście poczuli ten entuzjazm, który mam, bo to dla nas dzień szczególny i bardzo dobry. Od jakiegoś czasu, mimo różnych kłopotów, idziemy naprzód i zaliczamy sukcesy. Dla Wisły Kraków nowy sponsor jest naturalnym partnerem. Cieszymy się bardzo, że te negocjacje poszły sprawnie, dziękujemy firmie 4Business Team, za wspieranie nas, co pozwoliło zakończyć wszystko sukcesem - mówił na konferencji prasowej, poświęconej prezentacji nowego sponsora, którym jest Totolotek SA, prezes krakowskiej Wisły, Jacek Bednarz.
- Jesteśmy w miejscu gdzie historia pisze się każdego dnia. Wzbogaciliśmy ją i mam nadzieję, że wzbogacimy ją wspólnie o różne rzeczy związane z działalnością sportową. Witam serdecznie i wróżę nam długą i owocną współpracę - dodał Bednarz.
Po tym wstępie sponsora Wisły zaprezentowali jego przedstawiciele, prezes oraz dyrektor do spraw marketingu.
- Jesteśmy najstarszą legalnie działającą firmą bukmacherską na polskim rynku, na którym jesteśmy bez przerwy od 1992 roku, a od roku 2005 jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Intralot. Totolotek to jest blisko 400 punktów w całej Polsce i najbogatsza oferta bukmacherska, wśród firm legalnie działających na polskim rynku. Rynek bukmacherski w naszym kraju szacowany jest na około 5 mld złotych, niestety tylko około 850 mln z tego jest generowane przez legalne firmy, które działają na mocy zezwolenia Ministerstwa Finansów. Rynek zdominowany jest natomiast przez firmy, które nie działają w oparciu o polską ustawę hazardową, nie mają zezwoleń Ministerstwa Finansów i nie płacą w Polsce podatków. Jest to duży problem dla legalnych operatorów, którzy z taką konkurencją muszą się w swoich działaniach zmierzyć. Cierpi na tym polski sport, cierpią na tym legalne firmy i na to chciałem zwrócić uwagę - mówił Adam Lamentowicz, prezes Zarządu Totolotek SA.
- Wisła to wyjątkowy klub, jeden z najbardziej utytułowanych, szczególnie w ostatnich latach, posiadający szerokie grono kibiców. Nie mieliśmy więc żadnych wątpliwości o słuszności naszej decyzji, przy podpisaniu tej umowy. Mamy więc ogromną satysfakcję, że możemy się tytułować oficjalnym sponsorem Wisły Kraków. Ta umowa sponsoringowa jest dla nas bardzo ważnym projektem wspierania polskiej piłki klubowej, czego efektem są podpisane również umowy w Gdańsku i Zabrzu. Tymi działaniami chcieliśmy wskazać na to, że w Polsce istnieje duży problem szarej strefy w zakładach internetowych. Obecnie 90% przyjmowane jest przez podmioty, które nie mają na to licencji. Na tym cierpi sport i kluby piłkarskie. Wierzymy, że dzięki takim umowom ten stan się zmieni, a my będziemy mogli jeszcze bardziej angażować się we współpracę z Wisłą Kraków i z innymi klubami. Dodam, że w Gdańsku i Zabrzu także planowane są podobne konferencje, które będą miały miejsce przed startem nowego sezonu. Wejście w ten projekt, wsparcia polskiej piłki, traktujemy bardzo rozwojowo. Nie wykluczamy szerszego wsparcia klubu Wisła Kraków. Być może będziemy chcieli zostać poważniejszym sponsorem, także z wejściem na koszulki. Wszystko zależy od zmian, jakie będą następować na rynku - powiedział Łukasz Seweryniak, dyrektor ds. marketingu Totolotek SA.
- Od najbliższego spotkania Wisły z Górnikiem Zabrze Totolotek będzie obecny na tym stadionie. Będziemy obecni na bandach wideo, będziemy także obecni na ściankach sponsorskich. Bardzo chcemy wykorzystać możliwości tego stadionu, a myślę głównie o telebimach i telewizji stadionowej, dzięki czemu będziemy mogli wesprzeć konkursy, które chcemy organizować, np. w trakcie przerwy w spotkaniach. Chcemy też zamontować kamerę z przekazem na żywo, sprawdzamy możliwości techniczne. Chcemy mocno wejść na stronę internetową klubu i w mnóstwo akcji na Facebooku. Myślimy także o punkcie, który powstać miałby na stadionie od rundy jesiennej i byłby usytuowany w Strefie Kibica. Wybór klubów, które zostały objęte sponsoringiem nie był przypadkowy, a rozmowy przebiegły bardzo sprawnie - przyznał natomiast Grzegorz Bartosz, z firmy 4Business Team Sp. z o.o., która pośredniczyła przy zawieraniu umowy.
- Jesteśmy w zasadzie na początku budowy nowej strategii marketingowej i od nowego sezonu nasz pomysł na kwestie sponsoringu jest taki, że pozytywnie Was nim zaskoczymy - mówił ponadto prezes Bednarz. - W naszym nowym pomyśle - Totolotek jest sponsorem, z którym na tym poziomie udało nam się osiągnąć maksymalną korzyść finansową, z czego cieszymy się podwójnie. Z punktu widzenia samej Wisły - ale też Totolotka - umowa jest w takiej kwocie, jakiej nikt nie był w stanie nam na tym poziomie zaproponować. To jest nasz duży sukces. Będziemy budować piramidę sponsorską na nowych zasadach, za inne pieniądze, a poziom finansów z tej umowy jest absolutnie dla nas satysfakcjonujący - dodał prezes.
Nie mogło oczywiście zabraknąć dodatkowych pytań o finanse oraz o to, ile na umowie zarobi sama Wisła, a ile pośrednicy. Kwoty oczywiście nie padły, a prezes Wisły przyznał, że całość jest dla "Białej Gwiazdy" bardzo korzystna.
- Jest to na poziomie akceptowalnym. Dzielenie się tym co się udaje osiągnąć, a zwłaszcza dzielnie sukcesem, nie jest nigdy problemem. Potrzebowaliśmy wsparcia firmy 4Bussines, potrzebowaliśmy też woli Totolotka, aby był naszym partnerem biznesowym. Wszyscy na tym zarabiamy, a problem jest, gdy trzeba byłoby liczyć straty. Tutaj z przyjemnością każdą należną prowizję zapłacimy, bo to co zostanie, będzie wciąż na poziomie dla nas bardzo satysfakcjonującym. Jeśli natomiast chodzi o naszą umowę z UFA, to jest ona częścią Wisły, jesteśmy jednym tworem. W ramach tej umowy stworzony został zespół ludzi i mamy wewnętrzne rozliczenia, ale występujemy jako Wisła. Otrzymają wynagrodzenie za to co robią i będzie im się należało to co wykonali. Z punktu widzenia tych dwóch miesięcy jestem z tej współpracy bardzo zadowolony, bo mamy wiele pozytywnych sygnałów, że będzie ona owocna - uważa Bednarz.
- Umowa z Totolotkiem jest dwuletnia, zahacza o końcówkę tego sezonu, więc jest ona można stwierdzić umową "dwa plus". Wszystkie kwoty zostały wpisane, jesteśmy na starcie i ten jest dobry. Widzimy w tym potencjał - podsumował prezes Wisły Kraków SA, dodając jednocześnie, że w umowie nie przewidziano dodatkowych bonusów, za wynik sportowy klubu.
Redakcja
Tagi:
Zobacz także:
- « Totolotek oficjalnym sponsorem Wisły Kraków
- « Zapowiedź 35. kolejki T-Mobile Ekstraklasy
- « Totolotek na dwa lata z Wisłą
- « Wisła ukarała Łukasza Burligę
- Fotogaleria z prezentacji nowego sponsora Wisły - Totolotka SA »
- Lechia - Wisła na antenie nSport HD »
- Zapraszamy na półkolonie z TS Wisła »
- Michał Chrapek zostanie piłkarzem włoskiej Catanii?! »
Najczęściej czytane w ostatnim tygodniu:
- « Podsumowanie 25. kolejki Betclic I Ligi
- « Bez kompleksów, ale i bez trofeum. Jagiellonia - Wisła 1-0
- « Najważniejsze są punkty. Warta - Wisła 0-1
- « Sytuacja kadrowa Wisły przed meczem o Superpuchar Polski
- « Podsumowanie 26. kolejki Betclic I Ligi
- « Wisła gra z Wartą! Zapraszamy na relację tekstową live!