Sobota, 11 czerwca 2005 r.

Czas zastąpić Erę

O tym, że z Wisły odchodzi latem jej sponsor strategiczny, Era, pisaliśmy już wczoraj. Umowa z Erą, która wygasa z końcem sezonu 2004/05, nie zostanie przedłużona. Stanie się tak z woli operatora telefonii komórkowej. W jego miejsce wejść ma browar lub bank, o co stara się nasz klub.

Nieoficjalnie mówiono o tym na Reymonta podczas poniedziałkowego meczu PP Wisła - Zagłębie. Teraz fakt negocjowania z nowymi podmiotami potwierdza prezes SSA Janusz Basałaj: - Rozmawiamy z przedstawicielami branży piwnej i bankowej. Trwa to nie od wczoraj. Dobrze byłoby znaleźć sponsora przed nowym sezonem i to takiego,
który utrzyma poziom umowy z Erą.

Era współpracuje z Wisłą od dwóch lat. Piłkarze naszego klubu występują z jej logo na koszulkach, mają je także umieszczone na dresach i kurtkach. Na konto "Białej Gwiazdy" trafiło za to - szacunkowo - około 7 milionów złotych. Roczny budżet drużyny wynosił w tym czasie ok. 30 mln.

Ewa Zaremba z departamentu komunikacji korporacyjnej PTC (operator sieci Era) ucina: - Nie udzielamy informacji na ten temat. W tej chwili cieszymy się drugim tytułem mistrzowskim wywalczonym wspólnie z Wisłą.

W podobnym tonie wypowiada się rzecznik prasowy SSA Jerzy Jurczyński.

Wisła szuka sponsora w branży piwowarskiej, bo grupa docelowa "piwoszy" w dużej mierze interesuje się sportem i bankowej, ponieważ są tam duże podmioty (banki, fundusze inwestycyjne), dla których wyłożenie kilku milionów rocznie w ramach wzajemnych usług nie stanowi problemu. Na Reymonta panuje umiarkowany optymizm - Wisła jest najbardziej atrakcyjną marką w polskim futbolu klubowym.

Źródło: Dziennik Polski


 Piotr


Zobacz także:



Najczęściej czytane w ostatnim tygodniu:


Dodaj komentarz:


Nick:

Temat:

Tekst:

UWAGA: Dodając komentarz akceptujesz naszą politykę prywatności » oraz regulamin komentarzy »

Nikt nie komentował jeszcze tej informacji. Może Ty to zrobisz?