Czwartek, 4 września 2014 r.

MP & Silva doradcą Ekstraklasy

Międzynarodowa agencja MP & Silva została doradcą Ekstraklasy S.A. przy sprzedaży praw mediowych na rynku krajowym i międzynarodowym. Umowa podpisana została na 6 lat i dotyczy sprzedaży praw od sezonu 2015/2016.

Przypomnijmy, że obecnie 100% praw do pokazywania Ekstraklasy w sezonie 2013/2014 posiada platforma nc+.

- Już od kilkunastu miesięcy usilnie pracowaliśmy nad wytworzeniem najbardziej korzystnego dla Klubów modelu dystrybucji praw mediowych na kolejne sezony. Efektem tych prac jest nawiązanie współpracy z renomowaną agencją MP & Silva. Jednak to dopiero początek drogi do finalnej sprzedaży praw do pokazywania Ekstraklasy w sezonie 2015/16 i kolejnych. W kolejnych tygodniach z pomocą agencji wejdziemy w fazę bezpośrednich rozmów z nadawcami - zapowiada Bogusław Biszof, Prezes Zarządu Ekstraklasy S.A.

Współpraca Ekstraklasy i MP & Silva dotyczy wszystkich scentralizowanych przez spółkę praw mediowych, tj. praw telewizyjnych, mobilnych i internetowych, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym.

- Rozważaliśmy równolegle kilka opcji sprzedaży praw. Ostatecznie zarekomendowaliśmy Klubom podpisanie kontraktu doradczego z sumą gwarantowaną, która w każdym roku obowiązywania umowy da Klubom znacząco wyższe środki niż do tej pory. Jeśli w toku negocjacji agencji uda się uzyskać wyższe kwoty niż suma gwarantowana, ewentualna nadwyżka będzie proporcjonalnie podzielona pomiędzy Ekstraklasę a doradcę - wyjaśnia Bogusław Biszof.

- Czujemy się zaszczyceni możliwością współpracy z Ekstraklasą. Polska liga ma bardzo znaczącą bazę kibiców i jest mocno zakorzeniona w świadomości Polaków. Będziemy z pewnością pracować nad rozszerzeniem tej bazy zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym. Oczekujemy z niecierpliwością na rozpoczęcie współpracy z Ekstraklasą - mówi Roberto Dalmiglio, Dyrektor Handlowy MP & Silva.

O MP & Silva

MP & Silva to wiodąca międzynarodowa agencja mediowa, która posiada, zarządza i dystrybuuje prawa telewizyjne oraz mediowe z najważniejszych wydarzeń sportowych na świecie. W portfolio MP & Silva znajdują się takie rozgrywki i podmioty jak Mistrzostwa Świata FIFA 2014, włoska Serie A, angielska Premier League, hiszpańska La Liga, niemiecka Bundesliga i francuska Ligue 1, amerykańska MLS, brazylijska Brasileirão, FA Cup, Arsenal Football Club, AC Milan Channel, tenisowe French Open, turnieje ATP, Liga Mistrzów piłki ręcznej, wyścigi Formuły 1 oraz koszykarskie NBA i ligę hiszpańską, Liga Endesa.
Oprócz tego MP & Silva doradza między innymi Azjatyckiej Radzie Olimpijskiej, FIA Formula E, MKOL i szkockiej SPFL w zakresie produkcji mediowej i konsultingu sponsorskiego. Dwie siedziby główne w Singapurze i Londynie, a także regionalne oddziały w Dubaju, Dublinie, Dżakarcie, Hanoi, Luksemburgu, Madrycie, Miami, Monachium, Nowym Jorku, Paryżu, Taipei, Tokio i Warszawie czynią z MP & Silva prawdziwie globalną korporację.

Źródło: Ekstraklasa SA


 Redakcja

Tagi:


Zobacz także:



Najczęściej czytane w ostatnim tygodniu:


Dodaj komentarz:


Nick:

Temat:

Tekst:

UWAGA: Dodając komentarz akceptujesz naszą politykę prywatności » oraz regulamin komentarzy »


2    Komentarze:

~~~maark
DLA NICH TYLKO KASA SIE LICZY NIE KIBICE POLSCY!
I Znowu ktos w Polsce robi interes pod siebie!Co z NC +?

8            -9
~~~babu
Polsat kupi...
...i będzie pokazywać transmisje w PpV - 50 zł za mecz.

9            -5