MP & Silva doradcą Ekstraklasy

Międzynarodowa agencja MP & Silva została doradcą Ekstraklasy S.A. przy sprzedaży praw mediowych na rynku krajowym i międzynarodowym. Umowa podpisana została na 6 lat i dotyczy sprzedaży praw od sezonu 2015/2016.
Przypomnijmy, że obecnie 100% praw do pokazywania Ekstraklasy w sezonie 2013/2014 posiada platforma nc+.
- Już od kilkunastu miesięcy usilnie pracowaliśmy nad wytworzeniem najbardziej korzystnego dla Klubów modelu dystrybucji praw mediowych na kolejne sezony. Efektem tych prac jest nawiązanie współpracy z renomowaną agencją MP & Silva. Jednak to dopiero początek drogi do finalnej sprzedaży praw do pokazywania Ekstraklasy w sezonie 2015/16 i kolejnych. W kolejnych tygodniach z pomocą agencji wejdziemy w fazę bezpośrednich rozmów z nadawcami - zapowiada Bogusław Biszof, Prezes Zarządu Ekstraklasy S.A.
Współpraca Ekstraklasy i MP & Silva dotyczy wszystkich scentralizowanych przez spółkę praw mediowych, tj. praw telewizyjnych, mobilnych i internetowych, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym.
- Rozważaliśmy równolegle kilka opcji sprzedaży praw. Ostatecznie zarekomendowaliśmy Klubom podpisanie kontraktu doradczego z sumą gwarantowaną, która w każdym roku obowiązywania umowy da Klubom znacząco wyższe środki niż do tej pory. Jeśli w toku negocjacji agencji uda się uzyskać wyższe kwoty niż suma gwarantowana, ewentualna nadwyżka będzie proporcjonalnie podzielona pomiędzy Ekstraklasę a doradcę - wyjaśnia Bogusław Biszof.
- Czujemy się zaszczyceni możliwością współpracy z Ekstraklasą. Polska liga ma bardzo znaczącą bazę kibiców i jest mocno zakorzeniona w świadomości Polaków. Będziemy z pewnością pracować nad rozszerzeniem tej bazy zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym. Oczekujemy z niecierpliwością na rozpoczęcie współpracy z Ekstraklasą - mówi Roberto Dalmiglio, Dyrektor Handlowy MP & Silva.
O MP & Silva
MP & Silva to wiodąca międzynarodowa agencja mediowa, która posiada, zarządza i dystrybuuje prawa telewizyjne oraz mediowe z najważniejszych wydarzeń sportowych na świecie. W portfolio MP & Silva znajdują się takie rozgrywki i podmioty jak Mistrzostwa Świata FIFA 2014, włoska Serie A, angielska Premier League, hiszpańska La Liga, niemiecka Bundesliga i francuska Ligue 1, amerykańska MLS, brazylijska Brasileirão, FA Cup, Arsenal Football Club, AC Milan Channel, tenisowe French Open, turnieje ATP, Liga Mistrzów piłki ręcznej, wyścigi Formuły 1 oraz koszykarskie NBA i ligę hiszpańską, Liga Endesa.
Oprócz tego MP & Silva doradza między innymi Azjatyckiej Radzie Olimpijskiej, FIA Formula E, MKOL i szkockiej SPFL w zakresie produkcji mediowej i konsultingu sponsorskiego. Dwie siedziby główne w Singapurze i Londynie, a także regionalne oddziały w Dubaju, Dublinie, Dżakarcie, Hanoi, Luksemburgu, Madrycie, Miami, Monachium, Nowym Jorku, Paryżu, Taipei, Tokio i Warszawie czynią z MP & Silva prawdziwie globalną korporację.
Źródło: Ekstraklasa SA
Redakcja
Tagi:
Zobacz także:
- « W Wiśle już myślą o przedłużeniu kontraktu z Semirem Štiliciem
- « Tomasz Zając także z powołaniem do kadry U-20
- « Allie Quigley wprowadza Chicago Sky do finału WNBA!
- « Od piątku sprzedaż biletów na mecz z Legią Warszawa
- Na mecz Wisły z Legią - goście zamówili 2 tysiące biletów »
- Ludwik Miętta-Mikołajewicz - apeluje o wiślacką jedność! »
- Remis młodzieżówki ze Szwajcarią »
- Marne szanse na euroligowy mecz koszykarek w Kraków Arenie »
Najczęściej czytane w ostatnim tygodniu:
- « Podsumowanie 25. kolejki Betclic I Ligi
- « Bez kompleksów, ale i bez trofeum. Jagiellonia - Wisła 1-0
- « Sytuacja kadrowa Wisły przed meczem o Superpuchar Polski
- « Wisła gra z Wartą! Zapraszamy na relację tekstową live!
- « Wisła gra o Superpuchar! Zapraszamy na relację tekstową live!
- « Najważniejsze są punkty. Warta - Wisła 0-1