Wtorek, 14 kwietnia 2020 r.

Sponsorzy zostają z piłkarzami Wisły Kraków!

Jak poinformowała oficjalna strona naszego klubu - mimo bardzo trudnych czasów, związanych z pandemią, dotychczasowe grono sponsorów piłkarzy "Białej Gwiazdy" nie zostało uszczuplone, choć w niektórych przypadkach umowy zostaną poddane negocjacjom, a inne będą wydłużone.

Do Wisły Biznes przynależą zarówno lokalne, jak i międzynarodowe przedsiębiorstwa, które mimo trudnych warunków potwierdziły chęć dalszej kooperacji z 13-krotnym mistrzem Polski. Zaliczają się do nich m.in. LV Bet Zakłady Bukmacherskie, Nowak-Mosty, Stowarzyszenie Socios Wisła Kraków, Cashback MyWorld, All in! Games, Dasta Invest, Pan Marek Ziętara, Amplus, Dematec, PRODIM, Volvo Wadowscy, KrakSport, Termy Krakowskie, Pan Adam Łanoszka, Foodcare, The Coca-Cola Company - producent napojów, Salvum Odszkodowania, KIM Group, Oshee, Rafis, Plastic Worx, Blachdom Plus, PKM Olkusz, ArmadaFinanse SA, TM Technologie, Mirex Transport, MaxFliz, Interior, Olimp Sport Nutrition, Expander Integrator IT, Mast Development, TALBUD-A Sp. z o.o., Antrans. Na chwilę obecną współpracę z Klubem pragną podtrzymać także wszyscy pozostali Partnerzy oraz Posiadacze Pakietów Wisła Biznes Gold oraz PRO - czytamy na łamach wisla.krakow.pl.

Źródło: Wisła Kraków SA


 Redakcja

Tagi:


Zobacz także:



Najczęściej czytane w ostatnim tygodniu:


Dodaj komentarz:


Nick:

Temat:

Tekst:

UWAGA: Dodając komentarz akceptujesz naszą politykę prywatności » oraz regulamin komentarzy »


10    Komentarze:

~~~Jarek
Podsumowanie
Zostań I TY !

84            -5
~~~fan 1968
Zostań sponsorem!...
....kup akcje Wisły Kraków. Może będzie jeszcze jakaś miła niespodzianka i ktoś zasili naszych sponsorów na tyle koszulki!?

67            -5
~~~Rumcajs
Wielkie brawa dla wszystkich firm i osób!
Niezapomnimy!

68            -5
CMD
Brawo!
Brawa dla wszystkich sponsorow! Po przeciwnej stronie Blon sytuacja zgola odmienna, ponoc wszyscy sponsorzy odeszli :-) Wroble cwierkaja, ze liga wraca w polowie maja, na poczatek bez udzialu publicznosci....

49            -6
hutniczek12
Wiślak..
i dlatego nasza kochana wisełka nigdy nie ginie !! a teraz kupmy resztę akcji .pokażmy ,że cała Wisła zawsze razem !!

59            -5
~~~T24
Wisła
dziekujemy!!

42            -6
~~~ts_maciek
... brawo sponsorzy!
Kiedyś już pisałem, ale teraz muszę uzupełnić: niesamowicie nobilitującym jest bycie kibicem, piłkarzem, współwłaścicielem, ale także... sponsorem naszej Wisełki :) jesteśmy wszyscy niesamowitą społecznością !

61            -4
~~~daniel190 6ABG
ABG
Prezes lokalnych rywali, Janusz Filipiak, mówił w TVP Sport, że cracovię porzucili wszyscy partnerzy. :D

22            -7
Kosmaty
Cóż, to korzystne nie tylko dla Wisły, ale też dla sponsorów
Generalnie sponsorzy Wisły nie tracą na takim podejściu, a w aspektach reklamy mogą nawet sporo zyskać (o czym poniżej). Jednak oczywiście nie należy umniejszać ich woli do kontynuowania współpracy. Ja jestem im wdzięczny za takie decyzje, ponieważ wciąż pozostaje kwestia kosztów z ich strony. Oni także obrywają po kieszeniach w dobie koronawirusa i mimo to wciąż chcą wysupłać pieniądze także dla Wisły, choć mogliby pójść na łatwiznę i stwierdzić, że "najpierw ich firma ma pierwszeństwo i olać całą resztę"... nie zrobili tego, dziękuję im za to. Ponadto to pokazuje, że nie traktują Wisły tylko jako kolejnego banera reklamowego, który można łatwo odstrzelić i zastąpić, a kiedy będzie to korzystniejsze, to poprostu wrócić jak gdyby nic się nie stało. Tym ruchem pokazali, że o ile biznes jest ważny, to Wisła jest czymś więcej niż tylko fajną "ulotką" o szerokim zasięgu. Nie należy mylić tego z bezinteresowną miłością zaślepionego kibica, część z nich pewnie kibicuje Wiśle jako zespołowi piłkarzy, ale to także biznesmeni i współpraca musi przynosić im także korzyści. To oczywisty i zdrowy układ korzystny dla obu stron. Dla czego dla Wisły to dość oczywiste. Dla czego dla sponsorów? 1. "choć w niektórych przypadkach umowy zostaną poddane negocjacjom, a inne będą wydłużone." Reklamę za którą zapłacili dostaną w całości. Czas trwania umowy można przeliczyć na miesiące, ale równie dobrze przeliczyć na ilość spotkań, na których logo sponsora będzie eksponowane. Ten drugi przelicznik się nie zmieni dla tych, którzy przedłużą współpracę. Z drugiej strony niektóre umowy będą renegocjowane, czyli kwoty zapewne się zmniejszą, co także jest uczciwe i korzystne dla obu stron. Generalnie koszt konkretnej ilości i jakości ekspozycji pozostanie niezmieniony mimo obecnych trudności w eksponowaniu sponsora. 2. Zostając teraz przy Wiśle mają dodatkowy, bardzo duży i bardzo pozytywny pijar, jako wierni partnerzy biznesowi nawet w dobie kryzysu i niesprzyjających okolicznościach... a nie muszą dopłacać. 3. Tu kwestia tyczy się zwłaszcza tych, którzy dogadają się na dłuższy termin umów... obecnie Wisła wychodzi na prostą, a po oficjalnym przejęciu Wisły przez trio ratowników (co się opóźnia ze względu na koronawirusa, ale to tylko papaierologia, która wreszcie zostanie przepchnięta przez wszystkie procedury) ten proces powinien mocno przyspieszyć. Oznacza to, że ceny za reklamy na Wiśle będą rosnąć, a oni będą je mieli jeszcze po "starych stawkach". 4. Sponsorzy Ci zaliczają kolejne pozytywne punkty u klubowych władz i łatwiej będzie im w trakcie kolejnych negocjacji o korzystniejsze dla siebie warunki. -- Tak jak pisałem, to zdrowy układ i dobrze, że obie strony wyniosą z niego korzyści, a przede wszystkim, że w tym trudnym czasie Wisła nie została "na lodzie" i wciąż ma dotychczasowe źródła finansowania o sponsorów, właśnie one pozwolą przetrwać okres, w którym nie ma gry, pieniędzy z biletów, a kasa z telewizji może być znacznie uszczuplona (jeśli nie uda się dograć sezonu do końca).

16            -6
~~~goal
Brawo!
Oby w jak największym stopniu zaangażowania.

14            -5