Czwartek, 10 maja 2012 r.

Kolejna kara finansowa dla Wisły Kraków

Po ostatnim meczu ligowym, w którym zagraliśmy ze Śląskiem Wrocław, Wisła ponownie ukarana została finansowo przez Komisję Ligi. Tym razem za zachowanie kibiców, którzy użyli środki pirotechniczne i wywiesili transparent niezwiązany ze spotkaniem, klub będzie musiał zapłacić 7 tys. zł.

Karę otrzymał też za to spotkanie Śląsk, który zapłaci 5 tys. złotych. Kibice z Wrocławia dostali ponadto zakaz udziału zorganizowanej grupy kibiców w jednym meczu wyjazdowym T-Mobile Ekstraklasy. Powodem tej kary było użycie środków pirotechnicznych.


 Redakcja

Tagi:


Zobacz także:



Najczęściej czytane w ostatnim tygodniu:


Dodaj komentarz:


Nick:

Temat:

Tekst:

UWAGA: Dodając komentarz akceptujesz naszą politykę prywatności » oraz regulamin komentarzy »


31    Komentarze:

~~~abcdef
śmieszne to kary...
co spotkanie to samo, można powiedzieć recydywa, a kary śmiesznie niskie... klub wniosków nie wyciąga

3            -2
~~~borsuk
o co biega
z tym transparentem,co tam pisało ?

3            -2
~~~kriss
Celeban dogadany
z ległą więc śpij dalej Bednarz kapka czy żurawski

2            -2
~~~Byko
Myślę że nie
Myślę że Celeban nie dogada się z Ległą bo ładnie o niej chłopaki z WKS-u śpiewali :) wejdzie na legijną stronę weszlo.com tam o tym jest ;) biedne weszlo no popłaczą się tam że legjuni nikt nie lubi :P

3            -2
minotauro
@borsuk
pewnie to samo co na meczu z Cracovią. "Pozdrowienia do więzienia" hahaha

2            -2
~~~Bieżanów
DO BORSUK
nie co pisało tylko co było napisane/fuck euro

2            -2
~~~Rekonkwis ta
Odjac te kwote z. ..
wyplaty dla Garguly i po sprawie. To bedzie taka premia in minus dla tego slabiaka, ktory praktycznie po kazdym przerznietym przez Wisle meczu zaraz udziela moralizatorskich wywiadow i niczym absolwent jakiejs tam lokalnej Wyzszej Wytworni Magistrow snuje dziecinne i rownolegle jakze prosciurskie rozwazania ktore to wg jego wynurzen maja poprawic gre i wyniki Wiselki.

2            -2
~~~TomMeGust a
Weszło - legijna strona? Śmieszni jesteście
Zważywszy, że red. Muzyka pochodzi z WisłaKrakow.com a Tomek Ćwiąkała też jest z Krakowa.

2            -2
~~~asaas
Do rekonwista
A czemu niby za czyjes wybryki ma placic Gargula? Nie rozumiem tych glupich komentarzy tego typu. A wlasnie, ze powinni placic Ci, ktorzy to robili.

2            -3
~~~Wisła Mistrz 1978
Myślę że ...
Sumując kary za cały sezon - to dość pokaźna kwota . Taniej wyszłoby klubowi wzorem siatkówki , skoków , hokeja , zatrudnienie profesjonalistów do robienia dopingu i atmosfery . Przy trybunie C ustawić takie nagłośnienie żeby w razie niesubordynacji spiker nie musiał (bezskutecznie - jak dotychczas ) prosić rozwydrzony sektor o stosowne zachowanie tylko odpowiednie decybele załatwiały by problem . Bawiłby się cały stadion , nie byłoby obaw zabrać ze sobą rodziny na mecz i bez wstydu wciągać w tę zabawę innych . Kraków niejednokrotnie wyznaczał kierunki nowoczesności i wydaje się że po tym co pokazują niektórzy mieniącymi się kibicami i cena którą klub ponosi za ich delikatnie mówiąc egoizm nadszedł moment by podjąć odpowiednie kroki . Jeżeli ta grupa ludzi za nic ma innych , za nic ma zakazy , ustawy i regulaminy , za nic ma prośby , przysparza niepotrzebnych kosztów klubowi , chamstwem chce podporządkować i zdominować większość nie licząc się z innymi - to dlaczegóż inni mają się liczyć z nimi . Najwyższy czas zrobić bilans i rozważyć co klub może stracić a co zyskać . Osobiście mam gdzieś takie zachowanie kibiców jak po meczu z Legią , taki doping i jego treść jak na Cracovii , " doping " z końcówki meczu ze Śląskiem itp. . Czuję się zażenowany i czuję niesmak po tym co się tej wiosny wydarzyło .

3            -1
~~~abcdef
tu nie chodzi o spikera
tu chodzi o ludzi, których się na stadion wpuszcza, a niestety nie powinno... po drugie ja nigdy nie mogę pojąć jak "niezauważenie" można wnieść na stadion środki pirotechniczne... to co może następnym razem ktoś bombę wniesie i tez tego porządkowi nie zauważą?! ludzie im szybciej takie zachowania znikną z naszych stadionów tym lepiej dla naszej piłki!

3            -2
No_look_Pass
...
@Byko: Weszło! Legijną stroną? Dzieciaku, do książek, za rok masz chyba te całe testy gimnazjalne. Naucz się logicznego myślenia. Skoro jadą z Legią niemal na każdym kroku, podkreślając, jaką ma denną politykę, jak beznadziejnie grają, jacy to są frajerzy, to jak mogą być legijną stroną? Czepiają się i słusznie, czy jakby jakiś pacan z Lecha, Legii czy innej Arki (mówię o piłkarzu) zaczął na czymś w rodzaju fety śpiewać do mikrofonu "Wisła to stara k..." to byś uważał, że ma prawo, skoro nas nie lubi? Puknij się w łeb. @Wisła Mistrz 1978: Zacznijmy od tego, że to jest wina ochrony, że tą całą pirotechnikę wniesiono. Gdyby do tego nie dopuścili, to nic by się nie stało i to wobec nich powinno się wyciągać konsekwencje, bo czasem to, jak przeszukują to jakiś skandal. Raz przez przypadek wszedłem z nożem do papieru, bo nieopatrznie wziąłem go z roboty. Miałem go w kieszeni kurtki, a przypomniałem sobie, że go mam dopiero na stadionie, kiedy mi właśnie z tej kieszeni wypadł. To jak oni szukają? Można przemycić wszystko i tu jest problem.

2            -1
~~~stary wiślak
A przeszkadzanie klubowi w wygraniu meczu ze Śląskiem?
Kibicowanie przeciwnej drużynie,tym samym presja na własnych zawodników,też pośrednio spowodowało "karę" finansową! Wygranie z "bratem" dawało 6 miejsce i dochód rzędu 400tys. zł! Ważniejszy jednak był interes kibicowskiego układu,niż interes własnego klubu! Tak sektor C przyczynił się częściowo do uszczuplenia dochodu swej ukochanej Wisły!

2            -2
No_look_Pass
Stary koń a głupi (Legionista/Kuchanka/Nie miec)
Piłkarze przegrali ten mecz. Na boisku. Nie oddali go bez walki, ale jednak przegrali. Jakie ma tutaj znaczenie doping? Czy gdyby przez cały mecz był doping tylko dla Wisły, to Wisła na pewno by wygrała? Taką tezę (zapewne nieświadomie, bo [...] wszystko robią na oślep) stawiasz. Co cię uprawnia do tak daleko posuniętych wniosków? Piłkarzyki, mimo pełnego wsparcia trybun, nie potrafili pokonać Legii, Lecha, Polonii, Korony, Podbeskidzia czy Górnika, dlaczego więc twój kurzy móżdżek sądzi, że z tym wsparciem poradzili by sobie ze Śląskiem? Zwłaszcza, że nasi piłkarze w większości nie rozumieją polskiego? Sektor C nie przyczynił się w żaden sposób do uszczuplenia klubowej kasy, zrobiła to nieudolna ochrona, przy której każdy może wnieść co chce (byle nie żarcie i napoje, bo to od razu wyłapią), oraz nasi piłkarze, grając w tym sezonie beznadziejnie.

2            -2
~~~Wisła Mistrz 1978
Do No_ look _Pass
Pirotechnika a także demonstracja jej "użyteczności" ( chociażby na Kaczmarku z Cracovii ) wbrew zdrowemu rozsądkowi i regulaminom , wiedząc że klub będzie musiał "zabulić" to tylko jeden z elementów tego co dyskredytuje przywiązanie i urojoną miłość wielu do tego klubu . Nie chciałem wgłębiać się w szczegóły zachowań , serwowane treści w czasie dopingu , przymuszenia innych widzów do jakiś protestów itp. , a przede wszystkim na tym że: ta grupa poza tym że potrafi czasem głośniej krzyknąć - lepiej przemilczeć treść - i zrobić tandetną oprawę nie wnosi zbyt wiele co mogłoby klubowi przynieść chlubę , ba , notorycznie naraża klub na koszty a swym zachowaniem budzi strach i niechęć do przyciągania nowych kibiców . Temat ten jest szerszy a miejsca tu zbyt mało by go roztrząsać , jednakże publika stadionowa ( to jest ta najprawdziwsza widownia ) , jej doping jest ważnym elementem widowiska i nie można go oddzielić od całości , trzeba tylko chociaż w części nad nim zapanować , tak by nikt nie mógł czuć się bezkarnie wobec swoich zachowań i nie miał przekonania że jest nietykalnym .

3            -2
No_look_Pass
Wisła Mistrz 1978
Powiem tak: Popieram pirotechnikę, a w każdym razie race, ale dopóki nie jest legalna na stadionach, dopóty uważam wnoszenie jej i odpalenie za idiotyzm, który tylko na chwilę uatrakcyjnia widowisko, a potem ktoś inny ponosi konsekwencje. Jednakże, to jest wszystko wina ochrony, która wpuszcza ludzi. Nie wystarczy ustanowić prawa, ktoś musi nad nim czuwać. W ostatnim czasie (rok temu), o ile dobrze pamiętam, był u nas jeden protest, kiedy klub zablokował oprawę, nad którą wielu ludzi ciężko pracowało i na którą poszło całkiem sporo pieniędzy. Dlatego był protest i w sumie dobrze, że był, bo pokazał, że można na doping psioczyć, ale tak naprawdę, ludzie na stadionie nie potrafią oglądać meczu bez niego. Niemniej jednak zgodzę się, to temat rzeka, więc nie czas i miejsce tutaj na dyskusje. Nie jestem w każdym razie zwolennikiem łamania prawa i narażania klub na koszty, też uważam, że powinna być nad kibicami kontrola, byle tylko nie ta, jak po meczu ze Śląskiem, kiedy policja, zaczęła strzelać dookoła z gumowej amunicji, lać z armatki wodnej i psikać gazem po oczach. Niech mi nikt nie mówi, że ktokolwiek na to zasłużył - Gazem po oczach dostał gość, który utykał i nie był w stanie iść samodzielnie, chciał się tylko wydostać ze stadionu, bo potrzebował pomocy. Wracając do tematu, trzeba znaleźć złoty środek, bo najprościej krytykować wszystkich i wszystko, nie wyciągając wniosków. Przykładowo, ochrona jest od tego, by nikt nie wniósł niczego niedozwolonego, więc co robiły race na stadionie? A takie pytanie (jestem zielony w temacie, więc pytam kogoś, kto się zna), czy nie można przy bramkach podstawić ze dwa psy szkolone w tropieniu materiałów pirotechnicznych? Wtedy nikt by się nie przedarł i można by było go ukarać na miejscu.

3            -2
~~~stary wiślak
No-look_pass!
Z tobą dyskutować,to kopać się z koniem! Zadam ci tylko pytanie! 1.Czy już samo wyrzeczenie się dopingu dla swej drużyny,nie jest sprzyjaniem rywalowi? 2. Czy uważasz,że bez znajomości języka nie czuje się atmosfery sprzyjania temu przeciwnikowi?3. Czy zawodnicy Wisły nie stanęli w niezręcznej roli,bo musieliby wygrać wbrew woli ich kibiców?4. Czy z tak grającym Śląskiem,przy innej reakcji sektora C Wisła była w stanie wygrać,czy nie! 5. Czy porażka przyniosła zysk finansowy,czy nie?6. Czy układ miedzy kibicami jest ważniejszy od popierania interesu finansowego klubu?

2            -2
~~~Wisła Mistrz 1978
Do No_ look _Pass
Te zakazy pirotechniki nie wzięły się z niczego , przeszukania wchodzących na stadion też nikt nie wymyślił bez przyczyny , siatki i ogrodzenia oddzielające kibiców powstały by czemuś służyć , asysty uzbrojonych policjantów także - nie będę pisał co było dawniej bo czasy się zmieniły ale powiedzenie Zagłoby " że gorzałka jeno tęgiej głowie służy " przetrwało , tak i tutaj tęgiej głowy trzeba by działalność najzagorzalszych fanów bardziej przyciągała widownię niż ją odstraszała , bo każdy widz nie jest tylko sam dla siebie i wąskiej grupy kolegów ale elementem szerszej całości i każdy widz tworzy tę całość .

2            -2
No_look_Pass
stary koń a jeszcze głupszy, niż sądziłem
1.Słuchaj koleżko, wklejałem już nie raz film z dopingu, dopingu dla Wisły było co nie miara, więc przestań zaprzeczać faktom. Zatem nikt nie wyrzekł się dopingu dla swojej drużyny. 2. Tak, nie czuje i nie rozumie, wystarczy porozmawiać z piłkarzami. 3. Nie, skoro mieli w dupie kibiców wcześniej, to mieli ich w trakcie tego spotkania 4. Nie. 5. Nie. 6. Tak, piłka nożna nie powstała dla pieniędzy, ale dla sportowej rywalizacji i dla kibiców, jeżeli chcesz wszystko zamieniać na złotówki, to wyraźnie masz zaburzony system wartości w życiu. Wisła to my, nie piłkarze, działacze czy nawet prezes i jeżeli wolisz wyższe idee rozmieniać na dwie wypłaty Jaliensa, to naprawdę, honoru to ty innych nie ucz.

3            -2
No_look_Pass
Wielki Mistrz 1978
Otóż to, trzeba działać z głową. Gdyby pirotechniką zajęły się odpowiednie osoby w odpowiedni sposób, wtedy nie byłoby powodu, by zakazywać.

2            -1
~~~stary wiślak
No_look-pass! " Wisła to my",czyli kto?
Sektor C? A skąd wzięła się potęga Wisły czasów Cupiała? Czy nie z jego pieniędzy? Wasz doping moglibyście sobie w buty wsadzić,gdyby nie nakłady finansowe właściciela! Dlatego pieniądze zostaw w spokoju i nie popieraj żadnych działąń,które w najmniejszym nawet stopniu mogą te pieniądze uszczuplać! A popierasz! Wisła ma wygrywać z każdym i tak ma być,bez wyjątku! Nie ma od tej reguły żadnej ulgi nawet dla "brata" z Wrocławia!!!! !!!!

3            -1
No_look_Pass
Stary koń, a nieskończenie głupi
Cholernym hipokrytą jesteś, nie warto z tobą dyskutować. Przeinaczasz fakty. Jak się mają pieniądze do dopingu? Czy to wiesz, o czym piszesz? Chodziłem na mecze jeszcze w drugiej lidze i wiem, że tam siedzieli sami fanatycy, zdzieraliśmy gardła i było wspaniale, a teraz mi wyskakujesz z kasą i dopingiem... Jedno z drugim nie ma tutaj nic do rzeczy. NIE POPIERAM działań, które mają uszczuplić konto naszej kasy klubowej, przestań przeinaczać fakty tylko z tego powodu, że informacje tłuką ci się po pustym łbie i nie potrafisz ich uporządkować. Chcę, aby Wisła wygrywała, ale chciałem też, żeby Śląsk był mistrzem. To była sytuacja patowa, z której nie było dobrego wyjścia. Ty jednak otwarcie mówisz o tym, że chciałbyś, aby mistrzostwo powędrowało do Ruchu, Legii, albo Lecha, więc może zacznij się udzielać na ich forach.

2            -1
~~~stary wiślak
no_look-pass! Człowieku uruchom rozum!
Istnieje duża grupa kibiców Wisły(być może większość),która nie przywiązuje aż takiej wagi do tego,kto będzie zamiast niej mistrzem,a dla ciebie to sprawa superważna! Mieszam i będę mieszał pieniądze z kibicowaniem,bo karykatura kibicowania żle służy klubowi,który finansowo na tym traci! Mistrzem ma być ten,kto uczciwie wygrywa ligę,bez pomocy "zaprzyjażnionego" klubu i części jego kibiców! Nie smucę się z powodu mistrzostwa Śląska,ale nie widziałem,żadnego powodu,żeby mu w tym "pomagać"! Bo popieram w 100% fair play!! A to fair play wymagało walki do końca,z pomocą kibiców,choćby miał na tym skorzystać choćby Ruch i ktokolwiek inny!

2            -2
~~~stary wiślak
Jeszcze do ciebie no_look_pass,bo mi umknęło!
Nie można chcieć 2 rzeczy na raz ,wzajemnie się wykluczających! W tym meczu ci,którzy chcieli mistrzostwa dla Śląska musieli być za porażką Wisły,bo tak się ułożyło! Ty widać tak wybrałeś,a ja inaczej,bo mnie interesuje tylko Wisła i jej wygrana,ciebie widać w tym meczu raczej interes" braci"

3            -2
~~~wislak901 23
,,
niech kibice to zrobili sami zapłacą za te środki pirotechniczne bo to już któryś raz !

3            -1
~~~KIBOL1906
IDIOCI!
O ja pier... Ale wy pierdoły wypisujecie. Aż mi się was żal robi jak to czytam. Wypisują komentarze na temat dopingu itp jakies studenciny albo Janusze co na mecz ida raz na pół roku...:lol: Już od 30 lat istnieje ruch szalikowców Wisły a wy piszecie jakies bzury typu "zagłuszanie sektora C zeby rodziny z dziećmi mogły chodzić na mecze"... Kto wam broni chodzić na mecze? I minusujcie sobie ten komentarz do woli bo już od dawna wiadomo, że jak ktoś broni fanatyków, Małeckiego itp. to te komenty maja po -50........ Bez pozdrowień płaczki z dobrych domów

2            -2
~~~Byko
ykhm
No_look_Pass masakra chłopie co Ty gadasz... Weszlo pisze o Legii żeby nie było że nic nie pisze od tak od czasu do czasu napisze coś co każdy wie, jak to że są frajerami roku za tak oddane mistrzostwo... ale popatrz już tam szukają kar dla Lecha Śląska za wypowiedzi a na Wisłę już haki szukają co do licencji, a w Legii nie to nic że tam też nie było płynności w wypłatach przez jakiś czas, po co to wspominać ale o Wiśle można przecież wspomnieć że miała problemy z wypłatami... I Ty mi dzieciaku będziesz gadał że tam nie faworyzują Legii, naucz się że w tym kraju święta krowa jest jedna, i nie ważne w jakiej telewizji czy portalu... Legia to potęga według każdego tylko co tam potęga osiągnęła oprócz gry w LM za to im chwała ale co poza tym? Ale zawszę będą ciągnięci za uszy i tu nic się nie zmieni, a Ty częściej śledź portal weszło.com i dopiero się wypowiadaj.....

2            -2
~~~Sprzedawc a liści
Klub przyjaciół Myszki Miki i ... Kaczora ... (zagadka)
Kolejny taki news i kolejny lament pożeraczy kiełbasek z logiem SSA na szaliku tzw. klyjentów klubu. Gdyby nie internet nigdy byśmy nie usłyszeli Waszego głosu. No może raz daliście znać o sobie podczas pamiętnego meczu z amicą, gdzie wszyscy protestowali a nasze pikniki fanatyki dostały wiatr w żagiel. Kim jesteście? Pytam serio. Jaki jest profil typowego internetowego wojownika o kulturę na stadionie? Jaki macie staż na Wiśle? Ile wyjazdów? Jak nie chcecie nie odpowiadajcie tylko dawać negatywy wirtualni herosi.

2            -2
No_look_Pass
Stary koń, a nie rozumie podstawowych spraw
Zakładając, że Wisła ten mecz by wygrała, mistrzem zostaje Ruch Chorzów. Czy ty naprawdę nie pojmujesz, że w życiu liczą się jakieś wartości? Szmaciarze ze Śląska gwizdali podczas wykonywania naszego hymnu, błyszczeli tym swoim Oberchliesen. Nie rozumiesz, że ktoś, kto pluje na nasze symbole narodowe, na naszą tożsamość i spuściznę zostałby mistrzem? Tak trudno to pojąć? Jeżeli ważniejsze jest dla ciebie 200 tysięcy, niż wartości Polskie, to won do Niemiec i nie wracaj.

2            -2
No_look_Pass
Do byko
"Kto nie ogra Legii ten frajer" "Przyjdź zobaczyć nową Legię, póki nie spadła z ligi" - to tylko niektóre z haseł publikowanych na Weszło! Mam rozumieć, że takie hasła to promocja dla klubu?

2            -2
~~~stary wiślak
No_look_pass!
Grupka [...] nie decyduje o polskości Chorzowa i jego kibiców! To klub z tradycjami jeszcze z przed wojny! Gdzie był wtedy Wrocław i gdzie był klub o nazwie Śląsk? Pomyśl trochę patrioto!

2            -2