Era wycofuje się z Wisły Kraków

Logo Ery zniknie w lipcu z koszulek piłkarzy Wisły, bo spółka Polska Telefonia Cyfrowa wycofuje się ze sponsorowania krakowskiego klubu. Przedłużona przed rokiem umowa wygasa 30 czerwca. - Po wejściu Idei w charakterze sponsora całej ekstraklasy, Era zapewne zmieniła koncepcję sponsoringu - powiedział Janusz Basałaj.
Lukratywny kontrakt z Erą dawał "Białej Gwieździe" 4,3 miliona złotych rocznie. Taki wpływami od strategicznego sponsora nie mógł się pochwalić żaden inny klub w Polsce.
Teraz krakowianie wabią sponsorów szansą na promocję poprzez występy drużyny w Lidze Mistrzów lub Pucharze UEFA. Już od kilku miesięcy poszukują firmy, która byłaby w stanie wypełnić lukę po Erze. Dział marketingu prowadzi rozmowy m.in. z producentem piwa Żywiec, operatorami tanich linii lotniczych oraz dwoma bankami.
Era postąpiła podobnie jak Idea, kiedy ta druga była sponsorem koszykarskiego klubu Idea-Śląsk Wrocław. Gdy Era została sponsorem całej koszykarskiej ligi męskiej, Idea wycofała się ze sponsorowania Śląska.
Źródło: Przegląd Sportowy, własne
Piotr
Zobacz także:
- « Żuraw wie już, ile będzie zarabiał w Austrii
- « Po meczu Lech - Wisła, mówią trenerzy
- « Radosław Majdan: - Nasza gra nie była najlepsza
- « Tomasz Frankowski: - Walczyliśmy...
- Miły wieczór w Wiedniu »
- Liverpool zacznie grę o LM od I rundy kwalifikacyjnej! »
- Lička zadowolony z dzisiejszej decyzji UEFA »
- Wisła nie dogadała się z Trabzonsporem »
Najczęściej czytane w ostatnim tygodniu:
- « Ranking frekwencji. Wisła i Ruch nie mają sobie równych
- « Remis Wisły w zamkniętym sparingu
- « Mecz o Superpuchar na Stadionie Narodowym?
- « Mecz o Superpuchar zostanie rozegrany na Stadionie Narodowym
- « Aleksandr Michajłow nie jest już trenerem wiślackich rezerw
- « Mariusz Kutwa i Kacper Duda zagrali w kadrze U-20