Piątek, 10 czerwca 2005 r.

Era wycofuje się z Wisły Kraków

Logo Ery zniknie w lipcu z koszulek piłkarzy Wisły, bo spółka Polska Telefonia Cyfrowa wycofuje się ze sponsorowania krakowskiego klubu. Przedłużona przed rokiem umowa wygasa 30 czerwca. - Po wejściu Idei w charakterze sponsora całej ekstraklasy, Era zapewne zmieniła koncepcję sponsoringu - powiedział Janusz Basałaj.

Lukratywny kontrakt z Erą dawał "Białej Gwieździe" 4,3 miliona złotych rocznie. Taki wpływami od strategicznego sponsora nie mógł się pochwalić żaden inny klub w Polsce.

Teraz krakowianie wabią sponsorów szansą na promocję poprzez występy drużyny w Lidze Mistrzów lub Pucharze UEFA. Już od kilku miesięcy poszukują firmy, która byłaby w stanie wypełnić lukę po Erze. Dział marketingu prowadzi rozmowy m.in. z producentem piwa Żywiec, operatorami tanich linii lotniczych oraz dwoma bankami.

Era postąpiła podobnie jak Idea, kiedy ta druga była sponsorem koszykarskiego klubu Idea-Śląsk Wrocław. Gdy Era została sponsorem całej koszykarskiej ligi męskiej, Idea wycofała się ze sponsorowania Śląska.

Źródło: Przegląd Sportowy, własne


 Piotr


Zobacz także:



Najczęściej czytane w ostatnim tygodniu:


Dodaj komentarz:


Nick:

Temat:

Tekst:

UWAGA: Dodając komentarz akceptujesz naszą politykę prywatności » oraz regulamin komentarzy »

Nikt nie komentował jeszcze tej informacji. Może Ty to zrobisz?